Service Level Agreement
1. Algemeen
1.1 Met deze 'Service Level Agreement' (SLA) legt HACCPAPP.nl haar verplichtingen jegens haar abonnees vast met betrekking tot
de beschikbaarheid en bereikbaarheid van haar dienst HACCPAPP.nl. Deze SLA maakt integraal deel uit van alle overeenkomsten
tussen HACCPAPP.nl en haar klant met betrekking tot onderstaande dienst.
1.2 De SLA is opgesteld ter verbetering en controle van de kwaliteit van de dienstverlening van HACCPAPP.nl. De SLA geldt alleen
voor personen en bedrijven die door S.T.P. Software Tools Provider gerechtigd zijn tot gebruik van de door HACCPAPP.nl geleverde
diensten.
2. Diensten
2.1 De SLA heeft betrekking op de volgende diensten: het beschikbaar stellen en verlenen van toegang tot haar website
www.HACCPAPP.nl.
3. Reactietijden
3.1 HACCPAPP.nl garandeert een gemiddelde reactietijd van maximaal 50 ms.
4 Beschikbaarheid
4.1 De beschikbaarheid van www.HACCPAPP.nl wordt continu door eigen monitoringtools en door Hostnet (www.hostnet.nl) in de
gaten gehouden. Zodra er zich een storing voordoet waardoor www.HACCPAPP.nl niet bereikbaar is, wordt er direct een
alarmmelding naar S.T.P verzonden. Servers van Hostnet ic S.T.P. zijn gestationeerd in datacentra in Amsterdam waar alle
noodzakelijke voorzieningen (elektra, internettoegang, etc.) minimaal in tweevoud zijn uitgevoerd. Hostnet ic S.T.P. garandeert een
bereikbaarheid van 99,9%.
5 Beveiliging
5.1 Fysieke toegangsbeveiliging: alleen vooraf geautoriseerde medewerkers krijgen van Hostnet ic S.T.P. toegang tot de servers.
5.2 Versleuteling van gegevens: alle gegevens die over internet van onze server naar uw pc en terug worden verstuurd, worden via
de internationale standaard SSL versleuteld.
5.3 Iedere gebruiker krijgt een unieke gebruikersnaam en bijhorend wachtwoord waarmee toegang gekregen kan worden tot de
gegevens. Verder is er per gebruiker een verplichting tot 2FA via het TOTP protocol. (o.a. Google Authenticator) en wordt er gebruik
gemaakt van password hashing én wordt belangrijke data encrypted.
5.4 Iedere nacht wordt er een integrale backup van alle gegevens gemaakt.
5.5 We hebben met onze hostingprovider een regeling getroffen, waardoor we een waarborging van 12 maanden kunnen
garanderen. Mocht HACCPAPP.nl op een of andere manier haar betalingsverplichtingen niet kunnen nakomen, kan de
hostingprovider de kosten verrekenen met de waarborgsom die aan de provider betaald is. Hierdoor blijft HACCPAPP.nl altijd nog
minimaal 12 maanden bereikbaar.
6. Eigenaar
6.1 De website www.HACCPAPP.nl alsmede de software van HACCPAPP.nl zijn volledig eigendom van S.T.P.
S.T.P. draagt dan ook het risico bij het tenietgaan of achteruitgaan van alle hardware en software in eigendom van S.T.P..
Dit geldt niet bij tenietgaan of achteruitgaan als gevolg van opzet of onzorgvuldig gebruik door derden.
7. Aansprakelijkheid
7.1 HACCPAPP.nl is niet aansprakelijk voor schade, tenzij de schade is veroorzaakt door grove schuld of nalatigheid van
HACCPAPP.nl. Met name, maar niet uitsluitend, is HACCPAPP.nl niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit storingen in haar
systemen, die veroorzaakt worden door factoren buiten de redelijk macht van HACCPAPP.nl.
8. Wijzigingen
8.1 HACCPAPP.nl heeft de mogelijkheid om de voorwaarden van de aangeboden diensten te wijzigen. HACCPAPP.nl zal hiervan
steeds minimaal één maand te voren mededeling doen aan de abonnee.
9. Ingang en duur
9.1 De ingangsdatum en einddatum van deze SLA lopen volledig parallel aan die van de overeenkomst.
Service Level Agreement
1. Algemeen
1.1 Met deze 'Service Level Agreement' (SLA) legt
HACCPAPP.nl haar verplichtingen jegens haar abonnees
vast met betrekking tot de beschikbaarheid en
bereikbaarheid van haar dienst HACCPAPP.nl. Deze SLA
maakt integraal deel uit van alle overeenkomsten tussen
HACCPAPP.nl en haar klant met betrekking tot
onderstaande dienst.
1.2 De SLA is opgesteld ter verbetering en controle van de
kwaliteit van de dienstverlening van HACCPAPP.nl. De SLA
geldt alleen voor personen en bedrijven die door S.T.P.
Software Tools Provider gerechtigd zijn tot gebruik van de
door HACCPAPP.nl geleverde diensten.
2. Diensten
2.1 De SLA heeft betrekking op de volgende diensten: het
beschikbaar stellen en verlenen van toegang tot haar
website www.HACCPAPP.nl.
3. Reactietijden
3.1 HACCPAPP.nl garandeert een gemiddelde reactietijd
van maximaal 50 ms.
4 Beschikbaarheid
4.1 De beschikbaarheid van www.HACCPAPP.nl wordt
continu door eigen monitoringtools en door Hostnet
(www.hostnet.nl) in de gaten gehouden. Zodra er zich een
storing voordoet waardoor www.HACCPAPP.nl niet
bereikbaar is, wordt er direct een alarmmelding naar S.T.P
verzonden. Servers van Hostnet ic S.T.P. zijn gestationeerd
in datacentra in Amsterdam waar alle noodzakelijke
voorzieningen (elektra, internettoegang, etc.) minimaal in
tweevoud zijn uitgevoerd. Hostnet ic S.T.P. garandeert een
bereikbaarheid van 99,9%.
5 Beveiliging
5.1 Fysieke toegangsbeveiliging: alleen vooraf
geautoriseerde medewerkers krijgen van Hostnet ic S.T.P.
toegang tot de servers.
5.2 Versleuteling van gegevens: alle gegevens die over
internet van onze server naar uw pc en terug worden
verstuurd, worden via de internationale standaard SSL
versleuteld.
5.3 Iedere gebruiker krijgt een unieke gebruikersnaam en
bijhorend wachtwoord waarmee toegang gekregen kan
worden tot de gegevens. Verder is er per gebruiker een
verplichting tot 2FA via het TOTP protocol. (o.a. Google
Authenticator) en wordt er gebruik gemaakt van password
hashing én wordt belangrijke data encrypted.
5.4 Iedere nacht wordt er een integrale backup van alle
gegevens gemaakt.
5.5 We hebben met onze hostingprovider een regeling
getroffen, waardoor we een waarborging van 12 maanden
kunnen garanderen. Mocht HACCPAPP.nl op een of andere
manier haar betalingsverplichtingen niet kunnen
nakomen, kan de hostingprovider de kosten verrekenen
met de waarborgsom die aan de provider betaald is.
Hierdoor blijft HACCPAPP.nl altijd nog minimaal 12
maanden bereikbaar.
6. Eigenaar
6.1 De website www.HACCPAPP.nl alsmede de software
van HACCPAPP.nl zijn volledig eigendom van S.T.P.
S.T.P. draagt dan ook het risico bij het tenietgaan of
achteruitgaan van alle hardware en software in eigendom
van S.T.P..
Dit geldt niet bij tenietgaan of achteruitgaan als gevolg
van opzet of onzorgvuldig gebruik door derden.
7. Aansprakelijkheid
7.1 HACCPAPP.nl is niet aansprakelijk voor schade, tenzij
de schade is veroorzaakt door grove schuld of nalatigheid
van HACCPAPP.nl. Met name, maar niet uitsluitend, is
HACCPAPP.nl niet aansprakelijk voor schade die
voortvloeit uit storingen in haar systemen, die veroorzaakt
worden door factoren buiten de redelijk macht van
HACCPAPP.nl.
8. Wijzigingen
8.1 HACCPAPP.nl heeft de mogelijkheid om de
voorwaarden van de aangeboden diensten te wijzigen.
HACCPAPP.nl zal hiervan steeds minimaal één maand te
voren mededeling doen aan de abonnee.
9. Ingang en duur
9.1 De ingangsdatum en einddatum van deze SLA lopen
volledig parallel aan die van de overeenkomst.